Terug kijken op een fantastisch fotojaar!!

Begin van dit jaar besloot ik om vooral nog te fotograferen wat ik zelf leuk vond en op mijn eigen manier. Dat betekende dus stoppen met de vele shoots, omdat ik daar gewoon geen tijd meer voor had naast mijn gewone werk en gezin. Deze overstap naar voornamelijk thema en sfeerfoto's heeft het afgelopen jaar heel wat opgeleverd:
- derde plaats bij de internationale fotowedstrijd van art and photo in Belgie
- eerste bij voorronde van de klikklak wedstrijd van BN-de Stem en derde bij finale
- eerste bij de digitale fotowedstrijd van fotobond West-Brabant
- eerste bij foto-individueel van de fotobond
- achtste bij foto-online van de fotobond
en vandaag kreeg ik een bericht dat ik eerste ben geworden bij de fotowedstrijd van de VVAA! Aankomend weekend staat mijn foto in het tijdschrift en in januari mag ik een leuke prijs in ontvangst nemen.
Kortom een mooi fotografiejaar om op terug te kijken. Dus in 2010 ga ik gewoon verder met mijn gevoel gevolgen in de fotografie, hopelijk levert het weer een aantal mooie foto's op!